مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-15اقتصادي

فارس من| دولت هرچه سریعتر وضعیت بازار لاستیک را سامان دهی کند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان وضعیت نابسمان بازار لاستیک، گفت: دستیابی رانندگان به لاستیک آسان نبوده و به سختی صورت می گیرد لذا باید هرچه سریعتر دولت آن را سامان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، مشکل کمبود لاستیک خودرو و نبود آن به قیمت دولتی در چند ماه گذشته بسیار زیاد شده است و اغلب افرادی که برای خرید لاستیک با نرخ مصوب اقدام کرده اند نتیجه ای نگرفته اند و ناچار شده اند که لاستیک خودروی مورد نیاز خود را از بازار آزاد خریداری کنند.

با وجود اینکه ماه ها از وجود این مشکل گذشته است اما نتیجه ای حاصل نشده است.

حتی برخی از رسانه ها اذعان داشته اند که این موضوع را از وزارت صمت پیگیری نموده اند اما با وجود چندین تماس با مسئولان بخش مربوطه، این امر بی نتیجه مانده است.

موضوع لاستیک در روزهای گذشته به صحن علنی مجلس کشیده شد، به گونه ای که کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

سرمدی در رابطه با وضعیت بازار لاستیک گفت: امروز در بازار لاستیک اخلال و التهاب وجود دارد؛ کاهش عرضه و اخلال در خرید اینترنتی باعث تقاضای خرید لاستیک های مستهلک در کشور شده و بازار سیاهی که ایجاد شده، رانندگان را دچار گرفتاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دولت هرچه سریعتر وضعیت بازار لاستیک را سامان دهی کند

فارس من| دولت هرچه سریعتر وضعیت بازار لاستیک را سامان دهی کند